TRZY MIESIACE W USA

Dzis miał być post podsumowujący mój kolejny miesiąc w stanach ale taki się nie pojawi. Nie ma o czym pisać ponieważ od jutro jestem oficjalnie w remachu. Hostka wspominała ze myśli o nim w czwartek,  i ze napisze do LCC, w piątek miałam spotkanie z LCC na którym stwierdzam ze dam sobie i im tydzień na podjecie ostatecznej decyzji. Gdy powiedziałam o hostce, to ona stwierdziła ze to nie ma sensu, i ze należny iść w remach już od poniedziałku. Dlaczego idę w remach, ponieważ nie dogaduje się z chłopcem i oni chcą dla niego jak najlepiej i wola mnie zmienić i go uszczęśliwić niż zacząć mu się stawiać i pokazywać kto tu rządzi. Powtarzałam to wielokrotnie współczuje aupair, która będzie musiała się nim opiekować za jakieś 2 lata. On przy mamie mówi, ze tak zrobi a jak jesteśmy sami to mówi, ze tego nie zrobi, bo on przecież nie musi. Kilka razy przeklinał w moja stronę i mówił ze mnie tu nie chce, ze jestem najgorsza. Nie będę ukrywać płakałam przez niech, bo wiedział co ma mi powiedzieć żeby mnie zranić. Oskarżał mnie czasami o rzeczy które były z jego winy, a winę zwalał na mnie. Chłopiec kilka razy mi mówił, ze rodzice mnie zwolnią jak mu na coś nie pozwalałam jak hostka się o tym dowiadywała to odpowiada, ze tak się nie stanie bo Julia jest członkiem naszej rodziny. Serio mówisz, ze mnie nie zwolnisz, a następnie tak robisz. Hostka w czasie naszej rozmowy powtarzała, ze to nie moja wina tylko nie pasujemy do siebie i po co mamy być razem i być nieszczęśliwi.

Chce tylko podkreślić, ze dziewczynka była dobra przez te 3 miesiące dopiero teraz zaczęła się zmieniać i pokazywać pazurki. Z hostami również mam super kontakt, ale oni chce dla swoich dzieci jak najlepiej i chcą żeby były szczęśliwe. Szkoda tylko ze nie widza jaki błąd popełniają ulegając mu, ale sami zobaczą za kilka lat jaki błąd popełnili w ich wychowaniu.

Czekaja mnie teraz intensywne 2 tygodnie w szukaniu nowej rodziny.





Chce jednak podkreślić, ze były to niesamowite trzy miesiące i nie zamieniłam bym ich na żadne inne. Dlaczego ponieważ zobaczyłam Nowy Jork i poznałam niesamowitych ludzi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.