MIGAWKI Z NOWEGO JORKU

W ostatnim czasie udało mi sie zwiedzić kilka muzeum w Nowym Jorku, ale również poszłam do kościoła Świętego Patryka. Byl to jeden z najpiękniejszych kościołów jakie widziałam.





 Bylam w muzuem MoMA czyli Muzuem Sztuki Nowoczesnej. Za to muzeum niestety trzeba placic 25$ ale wedlug mnie warto.










 Odwiedziłam również Muzeum Salomona Gogenhaimena, to muzeum jest płatne ale ja poszłam z auapir która miałam bezpłatne wejście. Niestety w tym muzeum kilka ekspozycji było zamkniętych, wiec trochę szkoda.



 Air and Space Muzuem to "muzeum" zwiedzam tego samego dnia co to muzeum powyżej. Jednka to muzeum nie podobało mi się. Jest to bardziej muzeum marynarki niz lotnictwa.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.