POZNAJMY SIĘ

Cześć jestem Julia i mam 20 lat. Pochodzę ze śląska miasta niedaleko Katowic. Interesuje się fotografią i makijażem. Aktualnie pracuję w kawiarni i nie spodziewałam się, że ta praca tak mi się spodoba. Mam młodszą siostrę Weronikę oraz leniwego psa.
Postanowiłam zaryzykować wszystko i wyjechać na drugi koniec świata, aby spełniać swoje marzenia. Będę Au Pair w USA dla dwójki uroczych dzieci - chłopiec ma 9 lat, a dziewczynka 7 lat. Mieszkają oni godzinę od Nowego Yorku. Zawsze chciałam zobaczyć to miasto i teraz mi się to uda. Postanowiłam, że ten rok będzie inny od wszystkich innych, chcę "wyjść" ze swojej strefy komfortu i robić rzeczy których wcześniej nie robiłam z różnych powodów. Chcę żeby ten blog był moją pamiątką na przyszłość z tego co osiągnęłam w czasie tego roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.