KWIETNIECIEN W ZDJECIACH

W kwietniu odwiedziłam Nowy York 2 razy i naprawdę wiele zobaczyłam. Byłam również na niesamowitym hiku który na pewno pojadę jeszcze raz. Plaza i ocean są moja codziennością. Po odwiezieniu dzieciaków jadę z książka i herbata na plaże i czytam książkę gdzie odrzucam wszystkie myśli. Wróciłam również do regularnego odżywiania i posiłków co 4 godziny bo jedzenie 3 posiłków nie jest dla mnie. Mnie również dopadł szal na amerykańskie jedzenie głownie na bajgle które są uzależniające oczywiście jem je ale w mniejszej ilości i nie tak często jak na początku. Staram się również ćwiczyć regularnie minimum 2 razy w tygodniu. Wypróbowałam również kilka nowych przepisów m.in pudding chia i amerykańskiego cheeskaka. Było również wielkie oszczędzanie na nowy komputer a teraz oszczędzam na wakacje bo one już niedługo. Ale nie zamierzam sobie niczego żałować bo nie przyjechałam do USA oszczędzać tylko wydawać.


  1. Weed Beach / 2-4 Greenwich Beach


1 Kawa po hiku / 2 Pudding chia z malinami / 3 Niedzielne śniadania wafle z syropem klonowym i jogurt grecki z owocami i granola / 4 Amerykanki cheesecake spróbowany i do tego z Magnolia Bakery


  1 Fanki Plotkary znają to miejsce / 2 Grand Central / 3 Nowy Jork / 4 Brooklyn Bridge


1 Times Square / 2 Columbus Sircle / 3 Central Park / 4 W drodze na Wyspę Roosevelta znalazłyśmy studio Jimmiego Fallona

W kwietniu zrobiono mi więcej zdjęć niż przez ostatnie 2 lata

 Wiosennie 1 Wyspa Roosevelta / 2 Typowa Nowojorska ulica / 3 Central Park / 4 Pod szkoła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.