5 MIESIECY W USA

Dzis mija 5 miesięcy w USA. Nie mogę uwierzyć ze ten czas tak szybko leci. Dopiero co przyjechałam do nowej rodziny a w następny weekend będę tutaj 2 miesiące. Czas mija mi bardzo przyjemnie dzięki dzieciom i hostom. Moje dzieci nigdy nie są same zawsze spędzają czas ze znajomymi. Każdy w rodziców czy niań jest dla mnie niesamowicie mil. Gdy ja potrzebuje pomocy albo oni to zawsze sobie pomagamy. Przez 2 tygodnie byłam tylko z jednym dzieckiem - najmłodszym. Pozostała dwójka była na campie. Jak było z jednym dzieckiem inaczej, spokojniej, jednak z dwójka jest raźniej dla tego drugiego.

Zeszły weekend był dla mnie bardzo wyjatkowy, bo skończyłam 21 lat. Moja host rodzina urządziła mi przyjecie urodzinowe z kolacja, tortem i śpiewaniem happy birthday. Było cudownie i naprawdę milo spędziłam czas. A w sobotę przyjechała do mnie Martyna a w niedziele rano pojechałyśmy do six flags (będzie osobny post o six flags już w przyszłym tygodniu).




Znajomych jak nie miałam tak nie mam. Nikt nie chce mnie poznać jednak ja jestem zajęta w tygodniu jedynie na weekend by się jacyś przydali. Poznaje nowe aupair jednak ich poziom angielskiego nie jest najlepszy i nie mogę się z nimi dogadać. Nie poddaje się i cały czas jakieś poznaje.

Dzieci są przemiłe zawsze zwracają się do mnie z szacunkiem i nie ma krzyków. Chce z nimi spędzać czas, bo jest bardzo milo. Dzieciaki zawsze mówią proszę, dziękuje. Hosci są zadowoleni z mojej pracy i chwała moja kuchnie. Ostatnio zrobiłam pieczone ziemniaczki z przyprawami i mój najmłodszy powiedział ze to było najlepsze z tego obiadu. A te ziemniaki przygotowałam dla siebie, bo oni ogólnie to nie jedzą ziemniaków, bo moja dziewczynka ich nie lubi. Bardzo milo było usłyszeć te słowa, milo jest, gdy ktoś docenia to, co gotujesz.

Podjęłam również ważną dla siebie decyzje. Postanowiłam nie jeść mięsa przez 30 dni. Za tydzień minie miesiąc, a ja bardzo to lubie i niczego mi nie brakuje. Jak zareagowała moja host rodzina bardzo pozytywnie i mówią ze mnie podziwiaja, bo oni by nie mogli bez niego żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.