4 LIPCA W USA

Tak wiem mamy już końcówkę lipca, a ja publikuje post ze zdjęciami z 4 lipca. Przyjeżdżając tutaj miała wizje 4 lipca jednak moja wizja się nie spełniła. Dlaczego? Amerykanie kochają świętować wszystko, wiec myślała ze w Nowym Jorku odbędzie się czerwono, niebiesko biała parada jednak nic takiego nie było tylko fajerwerki o 22. Ludzie nie chodzili w tych kolorach ani nie świętowali zbytnio. Muszę jednak przyznać ze było mniej ludzi w mieście, pewnie większość mieszkańców wyjechała na plaże świętować. Mimo ze moje oczekiwania co do 4 lipca się nie spełniły to i tak spędziłam wspaniale czas. Zobaczyłyśmy United Nations, Flat Iron Building, High Line, Soho, Little Italy oraz China Town wszystko to przeszłyśmy na nogach. A ja z mogą ciężkim plecakiem, bo nocowałam u Martyny od soboty do poniedziałku.



 FLAT IRON BUILDING









HIGH LINE


SOHO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.