MOJ PIERWSZY AMERYKANSKI ROAD TRIP




Tak więc 1 sierpnia zaczne swoje wakacje. Mam aż 14 dnia na zwiedzanie. Nasz plan jest bardzo napięty, ale wiem ze bedzie niesamowicie i szalonie. A więc nasz trip zaczynamy od Chicago potem jest Nashville. Następnie kierujemy się do Atlanty z niej wyruszamy do Nowego Orleany. Odwiedzimy również Huston a na koniec Austin. W każdym z tych miejsc zostajemy 2/3 dni. Korzystamy tylko z samolotu 2 razy a tak to podrożejemy busami. Jeżeli chodzi o koszty to nie są one jeszcze dokładnie znane. Na ten moment zapłaciłam tylko za transport, ponieważ za nocleg nie placimy, bo korzystamy z couchsurfingu.

Jadę z 2 polkami, jadę z moja Martyna z Darien i Martyna z mojego orientation. Szykują się niesamowite 2 tygodnie. Wracam w niedziele rano a już w poniedziałek wyruszam do swojej host rodziny na Rhode Island gdzie spędzę cudownie 2 tygodnie.

A więc mój sierpień będzie niezwykły i bardzo mi szybko minie. Na blogu pojawi się dużo postów z moich wakacji, z rhode island oraz podsumowanie 6 miesięcy w USA. Czas niesamowicie szybko płynie. A teraz zacznie płynąc jeszcze szybciej, bo od września zacznę swoje kursy. Jednak o tym kiedy indziej;  powiem wam jakie, gdzie i ile dokładnie za nie zapłacę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.