MOJA OPINIA O SIX FLAGAS



W lipcowy weekend pojechałam do six flags w new jersey. Udało nam się zebrać grupę 21 osób dzięki czemu kupiliśmy bilet grupowy oszczędzając kilkanaście dolarów. Moja pierwsza rada zbierz dużą grupę i jedzcie. Nie musicie nawet razem wejść wystarczy ze kupicie bilety razem.

Z samego rana wyjechałyśmy i ruszyłyśmy w dwu godzinna podróż do Jackson. Na teren parku nie wolno wnosić jedzenia i każda osoba może mieć jedna butelkę wody ze sobą. Co do napojów to wszędzie są wodopoje wiec łatwo można napełniać butelkę z woda. Tak więc swoje jedzenie musiałam zostawić w samochodzie, które potem wyrzucilam, bo bałam się je zjesc. Jedzenie nie było drogie jak na park rozrywki.

Przed wejściem przechodzisz przez wykrywacz metali oraz sprawdzają twoja torebkę/plecak. Niemiłym zaskoczeniem było to ze nie wolno mieć ze sobą plecaka czy innych rzeczy osobistych jak idziesz na rolerkoster. Wszystko należy zostawić w płatnych szafkach (1$) na dwie godziny. My zawsze pakowałyśmy 3 torebki w jedna szafkę. Z szafki kozyslasymy tylko 3 razy, bo dwa razy pilnowałyśmy rzeczy.

Jak wyglądała sprawa z kolejkami. Nie były takie złe jak nam mówiono. Najdłużej staliśmy godzinę. Jednak ja tyle nie stałam, bo nie poszła na niektóre rolerkostery. Ogolnie to polecam Six Flags uważam to za fane miejsce jednak ja lubie inne rorelkostery nie takie które zapewniało nam six flags. Czy poszłabym ponownie do Six Flags wątpię. Moze gdyby udalo sie nam kupic tanie bilety to w tedy. Jednak ja liczyłam na cos więcej, miała większe oczekiwania co do tego miejsca. Byłam w parkach rozrywki w Europie i uważam ze tamte są fajniejsze.

Kilka rad
1 zbierz grupę minimum 15 osób
2 zabierz własną woda
3 nie można wnieść jedzenie
4 selfi stick tez jest zabroniony
5 spakuj wszystkie rzeczy do jednej torebki razem z koleżankami
6 uzbrój sie w cierpliwość
7 zaplanuj sobie, na jakich rolerkosterach chcesz pojazdzic - miej plan












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.