CO MAM W PLEACAKU

Z racji że jestem na swoich wakacjach, gdzie wiele podróżuje to postanowiłam pokazać wam, co znajduje się w moim plecaku. Wg mnie nie potrzeba więcej, oczywiście brakuje tam wody i jedzenia, ale mi raczej chodziło o pokazanie wam czegoś innego. W moim plecaku jest również miejsce na mój aparat fotograficzny.

Oto moje podróżne niezbędniki



1. Paszport — jest moim niezbędnikiem jest paszport. Bez niego nie mogę nigdzie podróżować, ponieważ polski dowód osobisty jest dla nich nie ważny. Gdy zgubisz paszport łatwo można go wyrobić w Polskiej Ambasadzie, natomiast polskich dokumentów tutaj nie wyrobisz.

2. Portfel

3. Okulary przeciwsloneczne — nie umiem sobie wyobrazić lata bez okularów. Zawsze muszę mieć jakaś parę przy sobie, ponieważ oczy mnie strasznie bola.

4. Ksiazka — uwielbiam czytać książki, jedna mam w wersji papierowej a druga mam na telefonie.

5. Ipod — muzyka zawsze musi być ze mną, szczególnie ze spędzę dużo godzin w równych środkach transportu.

6. EOS i NYX Butter Lip Balm

7. Żel antybakteryjny i krem do rak - nigdy nie wiesz co dotykasz.

8. Chusteczki higieniczne

9. Gumy do żucia

10. Szczotka do wlosow — w sumie mogłabym ja włożyć do walizki jednak nie chciałabym jej zapomnieć

Teraz pisząc tego posta uświadomiłam sobie ze zapomniałam wam pokazać Power Banka, bo on jest moim niezbędnikiem oraz gumki do włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.