ATLANTA

Podróż z Nashville to Atlanty to tylko 5 godzin wiec zdecydowałyśmy się na autobus w czasie dnia i taki tez był najtańszy. Cala drogę spędziłam na czytaniu książki która wam bardzo polecam Ponad wszystko w polskim tłumaczeniu. Po dojechaniu do Atlanty zrobiłyśmy szybki plan i idziemy zostawić bagaże w przechowalni. W pierwszym planie miałyśmy iść na jednego z największych oceanariow, bo tego dnia akurat była promocja. Jednak była dość dużą kolejka do kas a my nie miałyśmy wystarczająco dużo czasu, bo o 20 zamykali nasza nasza przechowalnie. Coca cola world znajdowała się zaraz obok wiec tak tez poszłyśmy. Uważam ze było to jedno z fajniejszych miejsc, jakie zobaczyłam dotychczas. Zapłaciłyśmy 16$ a w cenie była nielimitowana ilość coca-coli, kino 4D, testowanie napojów z całego świata oraz pozostałe zwiedzanie. Polecam każdemu to miejsce w Atlancie. Zmęczone udałyśmy się do naszego lokum. Wieczorem zaplanowałyśmy cały dzien — czyli co i w jakiej kolejności zobaczymy.

Rano zamówiłyśmy ubera i udałyśmy się do pierwszego miejsca, czyli parku olimpijskiego. Park ten został stworzony na pamiątkę igrzysk olimpijskich z 1996 roku. Widząc siedzibę CNN postanowiłyśmy wejść i zabić sobie pamiątkowe zdjęcia jak się okazało za 20 minut miał się odbyć zwiedzanie, na które ostatecznie się zadecydowałyśmy. Czy było warto tak jednak myślałam ze uda się nam zobaczyć prawdziwy plan zdjęciowy i centrum nagraniowej jednak tak się nie stalo. Mimo wszystko bardzo mi się podobało. Z CNN udałyśmy w do centrum handlowego które znajduje się pod ziemia w starej stacji metra. Jak się dowiedziałyśmy następnego dnia nie jest to najbezpieczniejsza dzielnica. Sam pomysł na centrum handlowe bardzo przypadł mi do gustu jednak miejsce, gdzie ono się znajduje już nie. Chcą urozmaicić sobie dzień wzięłyśmy metro na zabytkowy cmentarz. Nie udało się nam go w całości zobaczyć, bo chciałyśmy zdarzyć do muzeum Martina Luthera Kinga. Muzeum było bezpłatne co było bardzo mila odmiana. Ogólnie dzielnica w której jest to muzeum jest poświęcona właśnie Martinie Lutherze kingu. Jako ostatnia atrakcje na ten dzień miałyśmy most z The Waling Dead szłyśmy do niego bardzo na około ponieważ żadna mapa nie pokazywała nam dokładnie gdzie on jest. Jednak w końcu nam się udało było fajnie jednak byłam na lepszych. Jednak widok na Atlante byl niesamowity szkoda tylko, ze nie udało nam sie tam być w czasie zachodu slonca. Chciałyśmy zwiedzić Georgia State Capitol jednak byl zamknięty, bo była niedziela.

W poniedziałek udałyśmy się do Covington miasta gdzie kręcili Pamiętniki z Wampirow, ale i masę filmow np Dziewczynę z Alabamy z Renée Withersoon (jeden z moich ulubionych filmów). Fajnie było zobaczyć przedmieścia stanu Georgia. Jednak samo miasto jakoś mnie nie zachwyciło. Gdyby nie to ze kręcą w nim dużo rzeczy to by się ono niczym nie wyróżniało. Poszłyśmy do Mystic Grill gdzie na menu była cala historia miasta co mi się bardzo spodobało i daje za to duży plus tej restauracji. Jakie było jedzenie średnie, wzięłam sweet potato fries i ja robię lepsze. Po powrocie do Atlanty poszłyśmy pod Georgia State Capitol gdzie zrobiłyśmy sobie dużo zdjęć. Na koniec pozostało nam iść po nasze bagaże i czekać w meksykańskiej knajpie na naszego busa do Nowego Orleanu.