CENTRAL PARK & STATE OF LIBERTY


11 września miała jeden z najlepszych dni w Nowym Jorku. Udało mi się przejechać Central Park na rowerze oraz popłynęłam statkiem na statuę wolności  oraz zobaczyłam Brooklyn Bridge i Manhattan Bridge w tym samym momencie oraz zobaczyłam Dumbo od strony Manhattanu.  Pogoda była idealna do planów jakie miałam na ten dzień. Nie było gorąco i do tego wiał wiatr, wiec było po prostu cudownie.



Wszystko udało mi się kupić w bardzo okazyjnej cenie, dzięki kuponom na Gruponie ,wiec jeżeli wybieracie się do Nowego Jorku to wam bardzo polecam poszukanie właśnie takich kuponów zniżkowych.



Przejechanie central parku na rowerze było od dawna na moje bucket list. Myślałam ze przejechanie central parku zajmie mi więcej. Udało mi się go przejechać w godzinkę. Przejażdżka była niesamowita i godna polecanie, gdyby nie ona prawdopodobnie bym nie zwiedziła całego central parku.  Teraz już wiem gdzie jest ten słynny zamek i gdzie jest muzeum Guggenheima.  







Po przejażdżce rowerowej pojechałam metrem na Pier 36 żeby pojechać rzeka Hudson river pod statuę wolności i teraz z perspektywy czasu cieszę się ze nie weszłam na statuę bo ciężko by mi było zrobić zdjęcia. A tak to mam świetne zdjęcia ze statku z widokiem na statuę wolności. Mój statek nie tylko jechał na statue wolności ale również pokazywał nam panoramę Nowego Jorku z różnych stron. Było przecudownie i polecam każdemu. 






















Ostatnia rzeczą jaka zrobiłam tego dnia było przejście się pod World Trace Center bo był 11 września. W czasie mojego 30 minutowego spaceru udało mi się zobaczyć most brooklyński i Manhattan Bridge w tym samym czasie. Jak było pod World Trace Center tłoczno i bardzo dużo policji. Już kiedyś tam byłam i wtedy to miejsce zrobiło na mnie ogromne wrażenie, a teraz. Nie wiem jak to opisać było inaczej jednak my nie przezywamy tego dnia tak bardzo jak amerykanie. Zdziwiło mnie to ze dużo osób robiło live stream na facebooku. Nie uważam żeby to było konieczne. Potem wzięłam metro z najładniejszej stacji metra na jakiej byłam czyli Fulton Street która znajduje się w One World Trace Center.  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.