ONE WORLD OBSERVATORY

W deszczowa niedziele udałam się do Nowego Jorku mając zupelnie inne plany na ten dzień, jednak musiałam je pozamieniać ze względu na pogodę. Udałam się wiec do One World Observatory, które było na mojej liście od dawna. Widoki były niesamowite mimo, ze padało i nie było słońca. Spędziłam tam ponad 2 godziny i było niesamowicie. Najlepsze było to ze nie było kolejek. Co 30 minut odbywa się pokaz medialny okazujący piękno Nowego Jorku oraz rzeczy, które warto zobaczyć w mieście. Na samym początku udajemy się na pokaz multimedialny,  gdzie na koniec ukazyje się nam panorama Nowego Jorku. Oglądając ten pokaz i to jest niespodziewanie ukazał mi się Manhattan prawie się popłakałam z tego majestatycznego widoku.

 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.