8 MIESIECY W USA






Nie mogę uwierzyć w to ze jestem w USA już 8 miesięcy, ten czas tak wszystko leci. Jestem zadowolona z tego jak się wszystko układa w moim życiu tu w USA. Jest inaczej niż myślałam ale i tak jest super. Z perspektywy czasu wiem ze wyjazd do USA bym świetna decyzja w wieku prawie 21. Gdzie zrezygnowałam ze wszystkiego dla tego wyjazdu. Wiem ze gdybym pojechała do USA zaraz po maturze to nie wiem czy bym podołała temu wszystkiemu co tutaj robię. Wiele się nauczyłam i wiele się jeszcze nauczę z czego się bardzo cieszę. Uważam ze na każdego przyjedzie pora żeby tu przyjechać jeżeli tylko chce. Ale najważniejsze jest to by być odważnym bo bez tego się nie uda.
W przeciągu jednego miesiąca wiele się wydążyło w moim auperowskim życiu. Na początku tego miejsca dostałam papiery z zapytaniem czy przedłużam program oraz list o locie powrotnym. Myśląc wstecz zaledwie kilka dni przed tym jak dostałam papiery  w życiu bym nie pomyślałam ze podejmę taka decyzje jaka podjęłam. Jednak na razie nie zdradę wam jej musicie jeszcze trochę poczekać.
Dziś kończę 2 kursy jednak liczne godzin przeze mnie zrobię nie są wystarczające i musze zrobić jeszcze jeden kurs. Czy zdecydowałam się na kurs, nie cały czas zmieniam zdanie. Jednak goni mnie czas, gdyż kursy należy zakończyć 45 dni przed końcem programu.
Dalej zwiedzam i odhaczam kolejne miejsca na mojej liście, ostatnio zwiedziłam cos czego nie planowałam zrobić tego dnia jednak pogoda mnie zaskoczyła i musiałam zmienić swoje plany. W następnym poście pokaże wam zdjęcia z miejsca które odwiedziłam tej deszczowej niedzieli.
Nie mogę się doczekać Halloween idę razem z moja host rodzina na paradę, a następnie idziemy chodzić po domach zbierać cukierki. To będzie niesamowite doświadczenie. A potem Święto Dziękczynienia i powoli zaczynam myśleć o prezentach świątecznych, bo nie chce wszystkiego kupować w grudniu tylko chce to sobie mądrze rozplanować.  Wiem jednak ze czas świąt będzie dla mnie bardzo trudny ale na pewno dam sobie rade.
Moje dni mijają bardzo szybko i nawet nie wiem kiedy się kończą. W ciągu tygodnia jest ono opanowane przez rutynę., jednak mi to nie przeszkadza, bo jestem osoba która lubi mieć wszystko uporządkowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.