ULUBIENCY OSTATNICH MIESIECY




Dzis postanowiłam napisać c innego posta niż zazwyczaj. Chciałam wam pokazać rzeczy które w ostatnim czasie bardzo polubiłam

W ciągu tygodnia nosze bardzo minimalistyczny makijaż czyli krem z podkładem, puder, kredka do brwi, tusz i rozobronzer. Dzieki temu kremowi mam ładnie wygładzoną cerę. A krem z Physiacal Formula jest idealny ma lekki podkład i kolor oraz SPF.


Oliwka do paznokci z Essie uratowała moje paznokcie. Już po jednym użyciu było one niesamowicie nawilżone i zrobiły się niesamowicie odżywione


Do kupna tej świeczki Mahogany Teakwood zbierałam się od kiedy przyjechałam do USA, jednak czasami mi się podobał a innego już nie. W końcu zaryzykowałam i ja kupiłam i mogę powiedzieć ze zapach jest cudowny
Torebke Michael Korsa chciałam kupić już od dawna jednak żadne mi nie podobała na żywo. Jedaka ta znalazłam w vintage shop i jest idealna. Szukałam takiego fasonu torebki już od dawna  a ta jest idealna


Zegarek od Daniella Welingtona idealnie się sprawdza w życiu codziennym i do tego jest niezwykłe szykowny


Kindle zakup tego sprzętu był spontaniczny ale chyba będzie to moja ulubiona rzecz/gadżet. Mam go zawsze ze sobą i mogę czytać książkę kiedy tylko chce a bateria jest naładowana przez bardzo długi czas.

Azja express to chyba najlepsze reality show jakie kiedykolwiek widziałam. Bardzo podoba mi się formula tego programu i to jakie emocje wzbudza nie tylko w uczestnikach ale i nas.
This is Us jest to serial niesamowicie przyjemny. Jest niesamowicie lekki i z chęcią go oglądam co środę. Niezależnie jaki styl serialu lubicie ten na pewno wam sie spodoba.

Owsianka jest moim ulubionym sniadniem ever. Jadam owsianek z wieloma owocami ale aktualnie najlepiej smakuje mi ta w pieczonym bananem w mikrofali i odrobina cynamonu.
Popcorn Buddah jest przepyszny i co najlepsze zdrowy i mało kaloryczny. Paczka takiego popcornu to 140 kalorii. Ja nigdy nie zjadam całej paczki na raz ale i tak to przepyszna przekąska
Zupa z soczewica – jem ja codziennie na lunch i jest to idealna zupa na jesień. Idealnie rozgrzewa a połączenie soczewicy, marchewki i pomidorów idealnie się komponuje

Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender jest to  książka której jeszcze nie skończyłam, ale jest to jedna z najlepszych książkę jakie przeczytałam w tym roku. Polecam każdemu niezależnie od wieku.

Aplikacja UNUM sprawdza się idealnie do sprawdzania statystach i planowania kolejnych postów na instagramie. Najlepsze jest to ze jest ona połączona z instagramem wiec widzimy wszystkie nasze posty.
Bloglovin używam już od bardzo dawna ale szczególnie doceniłam ja w ostatnim czasie bo nowości blogowe oglądam tylko na telefonie. Dzieki niej nie przegapię żadnego posta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.