CO WARTO ZABRAĆ ZE SOBĄ DO USA


Jadąc tutaj myślisz sobie czego to ja sobie nie kupie a zdąża się ze spotyka cię rozczarowanie. Niekiedy cent produktów są kosmiczne i trzeba się długo zastanawiać zanim cos się kupi



  1.  LEKI – nie zdajemy sobie sprawy z tego jakie leki w Polsce są tanie i łatwo dostępne.  Polskie lekki są również bardzo dobre i skuteczne. Amerykańskie lekarstwa są bardzo drogie i mało skuteczne. Ibuprom zawiera 400mg substancji przeciwbólowej tutaj jest to 200mh czyli o polowe mnie. Wiec jeżeli boli nas głowa to trzeba wsiąść podwójna a czasem nawet potrójna dawkę leku. Nie ma tutaj leku typu nospa co dla wieku dziewczyn może być problemem. Krople do oczu kosztują 150$ za mała buteleczka. Wiele dziewczyn kupuje sobie soczewki na zapas w Polsce. Tutaj jest ciężko chorować bo dobre leki są ciężko dostępne.
  2.  PERFUMY – w Polsce możemy kupić zamienniki drogich perfum za niewielka kwotę i mieć super jakościowo produkt. Tutaj nie spotkałam się jeszcze z zamiennikiem. Oczywiście można kupić perfumy w Tj Maxxie ale nie możemy ich powąchać wiec ciężko jest nam określić czy są one ładne
  3. ODZYWKI DO PAZNOKCI – woda jest bardzo mocno chlorowana ale można ja pic. Moja paznokcie stały się słabe i łamliwe bardzo szybko. Wiec jeżeli odzywka z bielendy czy eveline działa na wasze paznokcie to warto zabrać ja sobie w zapasie.
  4.  WACIKI KOSMETYCZNE – w Polsce zawsze kupowałam waciki kosmetyczne z 3-paku w biedronce za kilka złotych a tutaj trzeba zapłacić za 100 wacików standardowo 4$. Nie są one ciężkie wiec polecam zabrać sobie zapas. Tak wiem ze jest to śmieszne.
  5. GOLARKI – wiele dziewczyn poleca je przywieźć wiec wspomnę o nic na mojej liście.  Tak przyznaje są one drogie ale da się znaleźć takie w średniej cenie.
  6. MASECZKI – warto zrobić sobie zapas maseczek z Ziaji niewielka cena a tak mało kosztuja
  7. BUTY warto zakupić sobie przed wyjazdem nowa parę butów niezalenie z jakiego sklepu. Tutaj ciężko o ładne i tania parę butów. Buty kupuje się głownie w Forever21 czy H&M. Ja przywiozłam sobie buty z polski wiec nie musze kupować tutaj żadnych par chyba ze jakieś chce.
  8. KURTKI/PŁASZCZE jeżeli chcemy na czymś zaoszczędzić to właśnie na okryciach wierzchowych. Za dobra jakościowo rzecz trzeba zapłacić spoko, wiec czy warto przepłacać nie wiem.
  9. ULUBIONE UBRANIA – może jestem wyjątkiem ale ja nie lubię ubrań w USA. Dla mnie są one słabo wykonane i nie warte swojej ceny. Ja się głownie ubieram w zarze lub H&M. Wiec polecam zabrać wasze sprawdzone ubrania.
  10. BIŻUTERIA SREBRNA CZY ZŁOTA zawsze się przyda. A tutaj nie ma sklepów typu yes czy apart. 


EDIT:
Warto zabrać ze sobą ręcznik z mikrofibry, ja mam taki z Decathlonu i zabieram go ze sobą na każdą wycieczkę.  Zajmuje on bardzo mało miejsca i nie muszę się martwić o brak ręcznika na wakacjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.