10 MIESIECY W USA


Ten miesiąc był niezwykle intensywny, że nie wiem gdzie on zleciał. Jestem w USA już 10 miesięcy a mi się dalej wydaje że dopiero co wsiadałam do samolotu. Za kilka dni spędzę moje pierwsze święta z dala od domu, bez moich bliskich. Jak się z tym czuję jeszcze nie wiem, mam strasznie dużo rzeczy do zrobienia więc nie mam kiedy o tym myśleć. Wiem jednak, że te święta będą inne zarówno dla mnie jak dla moich host rodziny, ale to opowiem wam kiedy indziej.

Prezenty kupiłam do mojej host rodzinki, jestem bardzo z siebie zadowolona bo nie wydałam za dużo i kupiłam to co sobie zaplanowałam. Nie pokaże mam moich zdjęć tylko znalezione w Internecie bo zapomniałam ich zrobić a prezenty już spakowałam.

Dla hostów mam wspólny prezent czyli szklanki na wino His&Her za 9$ oraz wino 25$
Dla najstarszego mam niekonwencjonalny kalendarz na biurko za 9$
Dla dziewczynki kupiłam żel, balsam i mgiełkę z bath&body works za 12$
Dla najmłodszego książka zniszcz ten dziennik za 12$



Planowałam wydać na każdego członka rodziny 15$ i tak właśnie zrobiłam. Chciałam cos jeszcze dokupić aby dopełnić do 15$, ale stwierdziłam, że będzie niesprawiedliwie kiedy jeden będzie mieć więcej od drugiego. Dopełnieniem moich prezentów jest słoik słodyczy dla dzieci.

A jak minął mój kolejny miesiąc bardzo pracowici. Jednak udało mi się pojechać 2 razy do nowego jorku,  byłam w Radio City Music Hall dość nieoczekiwanie, odwiedziłam również muzeum Historii Naturalnej oraz ukończyć swoje wymagane 72h kursu. A najbardziej nieoczekiwanym i szalony, wydarzeniem tego miesiąca był impreza z moja hostką i jej pracownikami.

W środę dzwoni do mnie hostka i mówi mi ze tego dnia idę na rocket cats w city na 17. Byłam niezwykle zaskoczona i szczęśliwa że  mogę iść na to show. Jak było niesamowicie i każdemu to polecam. Zdążyłam jeszcze pójść po choinkę.

Miałam w planach gdzieś pojechać na wakacje w czasie tej przerwy świątecznej, ale niestety ceny biletów mi na to nie pozwoliły. 



A ja chciałabym wam życzyć Zdrowych i Radosnych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku. 
Pamiętajcie, że warto spełniać swoje marzenia i podejmować ryzykowne decyzje. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.