STATEN ISLAND










W kilka weekendów temu udało mi się pojechać na Staten Island. Znajduje się ono godzine drogi od Bronxville. Pojechałam tam z moją hostką i dzieciakami na turniej piłki nożnej. Kiedy oni oglądali mecz ja poszłam na plażę zrobić zdjęcia. Był to ostatni ciepły i słoneczny weekend w USA. Więc pogoda się nam na prawdę udała.
Jednak najlepszym punktem naszej małej wycieczki był lunch z widokiem na Manhattan. Myślałyśmy że jedzenie będzie takie sobie a było wręcz przeciwnie.
Taka mała ciekawostka można wziąć darmowy prom z Manhattanu właśnie na Staten Island, ale tutaj nie ma co zwiedzać poza widokiem na Manhattan. Ogólnie to Staten Island jest bardzo Włoski. To tutaj Włosi zamieszkali po przyjeździe do USA. Widziałam zupełnie inną architekturę oraz bardzo duża ilość włoskich restauracji.  Czy mi się podobało niekoniecznie, bo było bardzo brudno oraz mieli oni bardzo ale to bardzo dużo fast foodów.
Była to krótka wycieczka, ale z dużą ilością atrakcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.