MOJA SWIATECZNA WISHLISTA


Jakiś czas temu moja host mama poprosiła mnie o zrobienie listy świątecznej. Czyli kazała mi napisać co bym chciała otrzymać na święta. Robienie takich list jest niezwykle popularne w USA. Dzieci już w połowie listopada piszą listy do elfów świątecznych (będzie o tym osobny post) co by chciały otrzymać na święta. Wydaje mi się ze moja lista nie jest zbyt szalona, umieściłam na niech rzeczy które  potrzebuje ale chce sobie sama je kupić.

  1. Najdroższa rzeczą na mojej liście są słuchawki Beats - urBeats In-Ear Headphones w kolorze bialo-zlotym. Dlaczego umieściłam je na mojej liście, bo są to bardzo dobre słuchawki z niesamowita jakością dźwięku.

  2. Kubek na herbatę/kawę ze Starbucksa. Maja oni wiele różnych modeli i każdy z nich mi się podoba. Idze zima często idę gdzieś z dziećmi albo nawet na spacer z psem i potrzebuje czegoś co utrzyma ciepło w moim napoju.

  3. Paleta Naked Basic2 ta palet chce już od bardzo dawna ale zawsze wydaje moja wypłatę na cos innego. Paleta jest w idealnych nudowych odcieniach czyli dokładnie tak jak lubię.

  4. Utwardzacz z Essie good to go – mój obecny się się kończy, a takie małe cos będzie idealna do tej świątecznej skarpety

  5. Krem do rak mój niezbędnik z zimowej torebce. Moje ręce w zimę bardzo szybko staja się suche i pękają. A wiec krem zawsze musi się znaleźć z mojej torebce.

  6. Książka Bloom by Estee Lalonde. Moja ulubiona yoububerka wydala książkę muszę ja mieć. Słyszałam wiele dobrych recenzji na jej temat.

  7. Filmy do Instaxa jak wiadomo wkłady są bardzo drogie. lista świąteczna to dobra okazja ich dostanie.

  8. Etui na Instax Mini8. Mój instax jest biały i matowy. Wiec widać na nim wszystkie zabrudzenia czy zarysowania. A ten brązowy vintage case jest prze uroczy.

  9. Statyw chciałabym taki jak ze zdjęcia czyli wyginany. jest to cos co chce już od bardzo bardzo dawna ale zawsze zapominam o tym żeby sobie go kupić. Moje w końcu zostanę szczęśliwa posiadaczka tego statywu.

  10. Jet Set Travel Saffiano Leather Card Case. Etui na dokumenty i karty zawsze jest potrzebne. Nie chodzi mi o jakaś konkretna markę ale o rodzaj. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.