APLIKACJE PRZYDATNE W PRACY AU PAIR


W USA bardzo dużo rzeczy jest mobilnych polegających na ułatwieniu życia. dlatego ja dziś postanowiłam opisać wam moje ulubione aplikacje przydatne w pracy au pair ale i nie tylko.  Ja polecam wam aplikacje na iphona bo taki telefon posiadam, ale myślę że każda z tych aplikacji będzie dostępna na androida.



Mapy/GPS – jest to jedna z najczęściej używanych przez mnie aplikacji. nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niej. Korzystam z niej nie tylko do prowadzenia samochodu ale i do poruszania się po Nowym Jorku
Słownik polsko – angielski – mimo, że znam wiele słówek czasem jakiegoś  nie zrozumiem lub go nie znam. Warto jest mieć tą aplikacje na telefonie.
Cozie – moja host rodzina używa tej aplikacji jako kalendarza z zajęciami pozalekcyjnymi dla dzieci. ja ogólnie polecam tą aplikacje ale musi być ona uaktualniani . Moi hosci nie są w tym najlepsi.





Spotify – po pewnym czasie mamy dość muzyki granej w amerykańskim radiu, niezależnie od stacji grana jest bardzo podobna muzyka cały czas. Grają oni te same piosenki na okrągło i na każdej stacji puszczane jest to samo.
Ibooks – czasami zdarzają się dni kiedy musze czekać na host dzieci, wiec najlepszym zajęciem na zabicie czasu są właśnie książki
Messenger/skype/whatsapp – bo trzeba utrzymywać kontakt z rodziną i znajomymi z polski.


Aplikacja banku
Metro north – aplikacja do sprawdzania rozkładów pociągu
MTA – jest to aplikacja do kupowania biletów na pociąg. polecam ja mieć,  bo gdy nie mamy biletu na pociąg i nie ma czasu się go kupić to za pomocą tej aplikacji można to zrobić w każdej chwili a u konduktora cena jest o wiele wyższa.


 Uber/lyft – najtańsze taksówk, warto je mieć bo nie wiadomo kiedy może się nam przydać
Venmo – jeżeli chcemy przelać pieniądze z dwóch różnych banków w usa to płaciły prowizje niezależnie od kwoty, a dzięki tej aplikacji tak nie jest.
Countdown – odlicza na, czas do danego wydarzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.