SŁODYCZE KTÓRE WARTO SPROBOWAC W USA


W Polsce można kupić wiele amerykańskich słodyczy, jednak tutaj w supermarkecie można kupić znacznie więcej. Ja wiedziałam o dużej ilości słodyczy jednak po przyjeździe okazało się ze jest ich znacznie więcej niż mi się wydawało. Nie próbowałam wszystkich z tej listy ale może kiedyś mi się uda. Niektóre z nich zabiorę ze sobą do polski bo są przepyszne i będzie mi ich brakować.


Hershays – zwykła czekolada
Resses – czekolada z masłem orzechowym
Whoopers – czekoladowe kulki z chrupkim środkiem
Almond joy – migdały oblane czekolada
Butter fingers – karmel w czekoladzie
Yorks – ciastka czekoladowe z miętowym kremem
Musketers – baton z nugatem oblany mleczna czekolada
M&m’s – chili, precle, masło orzechowe
Clif bar – batonik z bardzo zdrowym składem  



Oreo – miętowe, czekoladowe, cytrynowe, ciasteczkowe,
Ahoy – klasyczne ciasteczka czekoladowe
Milano – ciastka czekoladowe
Ciasteczka od skautek
Pop tarts – ciasto z smakowym nadzieniem



Welsh – żelki
Swedish fish – żelki o smaku wiśniowym
Starburst – cos jak mamba
Hi chowe – mamba ale miększa
Gumy do żucia o niespotykanych smakach – cynamon, birthday cake



Masło migdałowe
Lody ben&jery 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.